Skip to main content

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της πόλης μας είναι ζήτημα διαφάνειας, δικαιοσύνης, ισότητας και αποτελεσματικότητας. Είναι, όμως, και επιτακτική ανάγκη για την ταχεία εξέλιξη της πόλης μας προκειμένου να λάβει ισότιμα θέση ανάμεσα στις πόλεις του μέλλοντος. Γι΄ αυτό δώσαμε ιδιαίτερη βαρύτητα στην μετάβαση της Λάρισας στην ψηφιακή εποχή.

Προτεραιότητά μας ήταν η τεχνολογία να τεθεί στην υπηρεσία του πολίτη, να δημιουργήσουμε μία δίκαιη, διαφανή και ανταγωνιστική ψηφιακή οικονομία, να θωρακίσουμε την πόλη δημιουργώντας μία ανοικτή, δημοκρατική και βιώσιμη κοινωνία. Μένουμε, προσηλωμένοι σ’ έναν στόχο που θα καταστήσει την πόλη μας ισότιμο εταίρο και συνομιλητή στη νέα ψηφιακή εποχή.

Όραμά μας κάθε συμπολίτης μας να επωφεληθεί από τα πλεονεκτήματα του ψηφιακού μετασχηματισμού χωρίς αποκλεισμούς, να εδραιώσουμε την ενεργό πολιτειότητα μέσω της ψηφιακής συμμετοχής, να επενδύσουμε σε ψηφιακές δεξιότητες για όλους, να διαμορφώσουμε μία Λάρισα βιώσιμη και ανθεκτική στις περιβαλλοντικές προκλήσεις του μέλλοντος. Ειδικότερα, προχωρήσαμε σε:

  • Εγκατάσταση έξυπνου συστήματος ελέγχου πρόσβασης στους πεζοδρόμους στο εμπορικό κέντρο και στο Φρούριο προϋπολογισμού €1.400.000. Μειώθηκαν κατά 75% οι ανεξέλεγκτες είσοδοι οχημάτων στο πεζοδρομημένο τμήμα της πόλης.
  • Άμεση δημοπράτηση “Έξυπνου” συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης 6.200 θέσεων στο κέντρο της πόλης (προϋπ. 1.800.000 ευρώ) που λύνει οριστικά το πρόβλημα των μονίμων κατοίκων και των επισκεπτών του κέντρου.
  • Ηλεκτροκίνηση Σχέδιο Φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων: Έχουμε ολοκληρώσει τη φάση του σχεδιασμού και σύντομα ξεκινά η εγκατάσταση σημείων φόρτισης για ηλεκτρικά οχήματα
  • Σταδιακή ψηφιοποίηση των δημοτικών υπηρεσιών και σύνδεση με το Gov.gr που προσφέρει διαφάνεια και αμεσότητα στην εξυπηρέτηση των δημοτών.
  • Ψηφιοποίηση των υπηρεσιών της πολεοδομίας μέσω των συστημάτων GIS.
  • Έναρξη λειτουργίας Γραφείου Πολιτών – Novoville: Σύγχρονο διαδικτυακό σύστημα για ψηφιακή διαχείριση των αιτημάτων των πολιτών. Από την έναρξή του έως σήμερα έχουν υποβληθεί περίπου 115.000 αιτήματα από τα οποία ικανοποιηθηκαν περισσότερα από τα 95.000.
  • ΔΕΥΑΛ: Η ΔΕΥΑΛ με στρατηγικό σχεδιασμό έχει επενδύσει συστηματικά στις ψηφιακές εφαρμογές για τη λειτουργία της και τις ψηφιακές υπηρεσίες που προσφέρει. Ειδικότερα:
    • Έχει ολοκληρωθεί το σύστημα τηλεμετρίας στα δίκτυά της το οποίο μαζί με τα συστήματα Smartville, GIS και PYDRA καταγράφουν και επεξεργάζονται σημαντικά δεδομένα για το νερό όλης της πόλης.
    • Η ΔΕΥΑΛ διαθέτει σύστημα τεχνητής νοημοσύνης βελτιστοποίησης λειτουργιών άντλησης στις εγκαταστάσεις της.
    • Έχει υποβληθεί πρόταση ανάπτυξης “έξυπνου” συστήματος άρδευσης, το οποίο βελτιώνει το ήδη πρωτοποριακό σύστημα άρδευσης με κάρτες RFID, με στόχο την εξοικονόμηση νερού.
    • Προγραμματίζεται σταδιακή αντικατάσταση των μηχανικών υδρομετρητών με ψηφιακούς και παράλληλα ανάπτυξη ασύρματου συστήματος μεταφοράς πληροφοριών.
    • Εγκατάσταση πιλοτικού προγράμματος με κεραίες LoraWan και ψηφιακά υδρόμετρα σε περιοχές της πόλης.
    • Επιχειρείται ο εκσυγχρονισμός του ψηφιακού συστήματος επικοινωνίας της Επιχείρησης με τους καταναλωτές της.