Skip to main content

 

 

 

Σύμφωνα με την πρόσφατη δημοσκόπηση της GPO η συνολική εικόνα του Δημάρχου και της δημοτικής αρχής θεωρείται από τις ιδιαίτερα θετικές, συγκριτικά με τις δημοσκοπήσεις της ίδιας εταιρείας σε άλλους μεγάλους δήμους της χώρας.

 

Ευρύτατη συζήτηση προκάλεσε στην τοπική κοινωνία η δημοσιοποίηση αποτελεσμάτων δημοσκόπησης της εταιρείας GPO, για την εφημερίδα «Παραπολιτικά», σημαντικό μέρος της οποίας αφορούσε σε θέματα του Δήμου Λαρισαίων.

 

Τα βασικά πολιτικά συμπεράσματά της έρευνας για το Δήμο Λαρισαίων  καταδεικνύουν την ικανοποίηση των πολιτών από τη δημοτική αρχή στο σύνολό της, ενώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι  η συνολική εικόνα του Δημάρχου και της δημοτικής αρχής θεωρείται από τις ιδιαίτερα θετικές, συγκριτικά με τις δημοσκοπήσεις της ίδιας εταιρείας σε άλλους μεγάλους δήμους της χώρας.

Ειδικότερα, από τη δημοσκόπηση προκύπτει ότι οι πολίτες αισθάνονται ικανοποιημένοι από το έργο το έργο του Δημάρχου και της  δημοτικής αρχής σε ποσοστό 53,4%, 

 

Επίσης, στην ερώτηση «η δημοτική αρχή Καλογιάννη συμπληρώνει πλέον επτά χρόνια στην διοίκηση του Δήμου Λαρισαίων. Σε σχέση με την κατάσταση την οποία παρέλαβε θα λέγατε ότι τα πράγματα σήμερα στον Δήμο είναι καλύτερα», απήντησε το 46,3%.

 

Ειδικά δε το πρόσωπο του Δημάρχου Λαρισαίων Απ. Καλογιάννη καταγράφει ιδιαίτερα υψηλό ποσοστό θετικών απόψεων που, φτάνουν στο 65%

 

Εξαιρετικό ενδιαφέρον παρουσιάζουν και οι απαντήσεις των συμμετεχόντων στην δημοσκόπηση, στο ερώτημα «Θα ήθελα τώρα να μου πείτε αν είστε ικανοποιημένοι και πόσο από το έργο και τη δράση της δημοτικής αρχής σε κάθε έναν από τους παρακάτω τομείς;

 

 

 

Όπως δείχνουν τα αποτελέσματα της έρευνας  ο τομέας του Πολιτισμού συγκεντρώσει 62% θετικές γνώμες, η προβολή της Λάρισας 56%,  η

εξυπηρέτηση των πολιτών με 54%, τα έργα υποδομής με 53%,  η Κοινωνική Πολιτική με 52,3%, η Καθαριότητα με 42,6% και η διαχείριση οικονομικών με 32,6%.

 

Με μια πρώτη ματιά, φαίνεται ότι η «Πολιτιστική Άνοιξη» που βιώνει η πόλη τα τελευταία χρόνια, ακόμα και μέσα στην περίοδο της πανδημίας, αναγνωρίζεται από τους συμπολίτες, ενώ και οι πολιτικές και οι δράσεις εξωστρέφειας της πόλης, σε διάφορα επίπεδα (διοργάνωση μεγάλων πολιτιστικών και εκθεσιακών, αναγνώριση των δράσεων του Δήμου στο πλαίσιο του δικτύου Learning Cities της UNESCO κ.α.) συντελούν στην προβολή της πόλης.

 

Ιδιαίτερα θετικά αποτιμάται από τους Λαρισαίους, ο τομέας της εξυπηρέτησης των πολιτών, καταδεικνύοντας ότι ο Δήμος (πολιτικό προσωπικό και υπηρεσίες) βρίσκονται δίπλα στον πολίτη, ενώ και τα έργα υποδομής βαθμολογούνται υψηλά από τους Λαρισαίους, όσο και οι δράσεις στον τομέα της Κοινωνικής Πολιτικής.

 

Σε ό,τι, αφορά στα προβλήματα, από τις απαντήσεις προκύπτει το συμπέρασμα ότι οι πολίτες επικεντρώνονται κυρίως στο Κυκλοφοριακό/στάθμευση και Καθαριότητα.

Αν και τα δυο αυτά προβλήματα  εμφανίζονται ως τα κυριότερα στις δημοσκοπήσεις της ίδιας εταιρείας στους μεγάλους Δήμους είναι προφανές ότι η δημοτική αρχή θα πρέπει να συνεχίσει με ακόμα μεγαλύτερη ένταση την ενασχόλησή της με τα συγκεκριμένα ζητήματα. Ετσι για το κυκλοφοριακό, μπαίνει σταδιακά σε τροχιά υλοποίησης (προκήρυξη διαγωνισμού κλπ), η λειτουργία συστήματος ελέγχου πρόσβασης στους πεζόδρομους (μπάρες), η ελεγχόμενη στάθμευση στο κέντρο και οι περιφερειακοί χώροι στάθμευσης.

Σε ό,τι αφορά στην Καθαριότητα, εκτιμάται ότι η αντικατάσταση και η προμήθεια νέου μηχανολογικού εξοπλισμού (απορριμματοφόρα, καδοπλυντήρια, σάρωθρα κλπ) που αναμένονται να τεθούν σε κυκλοφορία τους αμέσως επόμενους μήνες θα συμβάλει σημαντικά στην βελτίωση της καθαριότητας.

 

https://www.larissanet.gr/2021/07/18/politiki-kyriarchia-kalogianni-sti-larisa-kai-epikratisi-agorastou-sti-thessalia/ 

https://www.larissapress.gr/2021/07/19/pos-eidan-ti-dimoskopisi-tis-gpo-gia-ti-larisa-stin-perifereia-kai-sto-dimo/

 

Leave a Reply